היתרונות בבניית חנות וירטואלית על חנות רגילה
חנות וירטואלית הולכת ותופסת מקום של כבוד בקרב בעלי עסקים רבים, יחד עם הגידול ברכישות של הצרכנים באמצעות האינטרנט. זוהי כבר לא תופעה נדירה לראות צרכנים המבצעים קניות בסופרמרקט וירטואלי, וחוסכים לעצמם נסיעה אליו, או צרכנים המזמינים פרטי לבוש מאתרים שונים בעולם, או פרטי ריהוט, מחשבים, ספרים ומה לא. כיום שכיח מאד לרכוש כרטיסי טיסה באמצעות האינטרנט, וכן חבילות נופש או סוף שבוע בצימר. בעלי חנויות רבים, מגלים את היתרונות של חנות וירטואלית על פני חנות פיזית, ובוחרים בזרוע שיווקית זו, בנוסף, או במקום החנות הרגילה.
יתרונות החנות הוירטואלית עבור בעל החנות
לחנות וירטואלית יתרונות רבים, הן עבור בעל החנות, והן עבור הצרכן:
• עלויות- עלות פתיחת חנות וירטואלית היא נמוכה מאד. לצרוך בניית חנות וירטואלית נדרשים שירותים חד פעמיים של חברה המתמחה בבניית אתרים, וברגע שהאתר בנוי, יכול בעל החנות לנהל אותה כרצונו, ולבצע בה עדכונים, תוספות ושינויים. חנות רגילה דורשת דמי שכירות המבנה, ארנונה והוצאות נוספות שהינן גבוהות.
• מיקום- חנות רגילה הנמצאת בעיר מסוימת, תהיה נגישה לתושבי הסביבה בלבד. גם אם תפרסמו אותה ותפיצו את שמעה ברבים, הסבירות כי תושב באר שבע יגיע לחנות הנמצאת ברעננה, היא קלושה מאד. חנות וירטואלית מגיעה לכולם, בתפוצה ארצית רחבה, ואם תרצו, גם אל מעבר לים.
• כוח אדם- בחנות רגילה נדרשים עובדים שיתחזקו אותה. עובדים אלו מקבלים משכורת, יש לנהל אותם לוגיסטית, ולדאוג שיתנו שירות מקצועי ואיכותי לקונים. בחנות וירטואלית לא נדרש כל כח אדם, למעט אתה והמקלדת שלך.
• הזדמנויות מכירה- חנות רגילה נסגרת בערב, ואף סגורה בסופי שבוע. אם הזדמן קונה פוטנציאלי לחנות לאחר שעות העבודה, קיים סיכוי סביר מאד, כי אותו לקוח לא ימתין לפתיחת החנות, ויקנה את מבוקשו במקום אחר. חנות וירטואלית פתוחה כל יום, וכל היום, ואין סיכוי להפסיד לקוח מתעניין.
יתרונות החנות הוירטואלית עבור הצרכן
• 1. קנייה קלה- אין צורך לצאת מהבית, לקחת בייביסיטר, לנסוע לחנות ולסחוב את הקניות. הכל נעשה דרך האינטרנט והמשלוח מגיע עד הבית.
• שעות פתיחה- גם אם אתם ממש חייבים לקנות דבר מה באמצע הלילה, הדבר מתאפשר לכם באמצעות החנות הוירטואלית, ולא תצטרכו לדחות סיפוקים. כך גם בסופי שבוע, בהם חנויות רגילות סגורות, חגים ומועדים.
• מבצעים- באמצעות בניית אתר מכירות, יוכל הצרכן להתעדכן במבצעים שונים, ולהגיב באופן מיידי. בחנות רגילה אם לא עבר הצרכן לידה בזמנים בהם מתפרסם מבצע,הוא עלול להפסיד אותו.
בניית אתרים מאיה ויז'ן, בניית אתרים לעסקים, אתרי תדמית, אתרי מסחר, אתרי מכירות, מערכות ניהול תוכן חכמות.